Bijna herfst

Vandaag was het hier op de Bierkade nog best lekker in het zonnetje op ons bankje aan het water. De bootjes komen nog wel af en aan maar al veel minder hysterisch dan de afgelopen maanden.

De kastanjeboom op de kade houdt haar groene bladeren nog stevig vast en lijkt niet de intentie te hebben deze in de komende weken kwijt te raken. Beetje melancholisch word ik er wel van.
Wat ga ik dit uitzicht missen...die boom, dit bankje, de boten. Nog niet de komende drie seizoenen maar wel de volgende herfst. (Je kunt niet vroeg genoeg afscheid nemen :-)) Want dan zijn we verhuisd! 

Ons oude pandje gaan we verruilen voor een spiksplinternieuw onderkomen zo’n 50 meter verderop. De prefab betonmuren staan er inmiddels maar voor de rest blijft het nog gissen waar mijn bureau het beste zal staan. Vast staat dat het uitzicht zal veranderen. Maar ja, als ik het toch te erg mis, loop ik er gewoon even heen.

Eerdere post