Anders









Gewoonlijk is niet meer.
De Paaszondag, dit jaar, zal er voor velen van ons iets anders uitzien. Ik weet al dat het lekker uitslapen, ontbijten met mijn vier menselijke huisgenoten en twee viervoeters met snorrige haren, niet veel zal verschillen als andere jaren. Maar daarna hé... Na de verse jus d' orange en het warme croissantje met aardbeienjam. Dan zit je.
Nee, geen goed plan om richting zee te gaan. Naar de caravan kan niet want die staat op een afgesloten camping.
Geen optie om eieren bij de schoonfamilie in de tuin te gaan zoeken. Dus dat wordt een zoektocht in huis.

De eieren die ik verstop, zullen er dit jaar anders uitzien. Ik hoor ze al roepen; "geen chocolade?!"
En dat ze dan met een sip en slaperig gezicht een prachtig versierd washi tape ei omhoog houden.
Ik maak foto's. Voor volgende jaar, als alles weer normaal is.

Relax, geniet en versier een ei, 

Simoon       

Eerdere post